Anunț privind înscrierea copiilor antepreșcolar și preșcolari pentru anul școlar 2025-2026

ÎNSCRIEREA COPIILOR ANTEPREȘCOLARI ȘI PREȘCOLARI

AN ȘCOLAR 2025 – 2026

Școala Gimnazială Zelk Zoltan” Valea lui Mihai

Înscrierea copiilor  se desfășoară conform OMEC Nr. 3436/2025

ETAPA  DE REÎNSCRIERE:  19-23 MAI 2025

AFIȘAREA REZULTATULUI ȘI A NUMĂRULUI DE LOCURI LIBERE DUPĂ FINALIZAREA ETAPEI DE REÎNSCRIERI: 23 MAI 2025

ETAPA I DE ÎNSCRIERE: 26 MAI-13 IUNIE 2025

Colectarea cererilor: 26 mai -30 mai 2025

Procesarea cererilor faza I – prima opțiune: 2-4 iunie 2025

Procesarea cererilor faza II – a doua  opțiune: 6-10 iunie 2025

Procesarea cererilor faza III – a treia opțiune: 11-12 iunie 2025

AFIȘAREA REZULTATULUI ȘI A NUMĂRULUI DE LOCURI LIBERE RĂMASE DUPĂ PRIMA ETAPĂ DE ÎNSCRIERI: 13 IUNIE 2025

ETAPA II DE ÎNSCRIERE: 16 IUNIE – 7 IULIE 2025

Colectarea cererilor: 16-20 iunie 2025

Procesarea cererilor faza I – prima opțiune: 24-26 iunie 2025

Procesarea cererilor faza II – a doua opțiune: 30 iunie -2 iulie 2025

Procesarea cererilor faza III – a treia opțiune: 3-4 iulie 2025

AFIȘAREA REZULTATULUI ȘI A NUMĂRULUI DE LOCURI LIBERE RĂMASE DUPĂ A DOUĂ ETAPĂ DE ÎNSCRIERI: 7 IULIE 2025

ETAPA DE AJUSTĂRI: 18-28 AUGUST 2025

AFIȘAREA REZULTATULUI ȘI A NUMĂRULUI DE LOCURI LIBERE RĂMASE DUPĂ ETAPA DE AJUSTĂRI: 29 AUGUST 2025

  INTERVALUL ORAR DE ÎNSCRIERE LA SECRETARIAT:

Luni – Joi: 8:00 – 18:00

Vineri: 8:00 – 17:00

Pentru înscrieri între orele 14:00-18:00 vă rugăm să faceți programare la nr. de telefon: 0259/355-085.

DOCUMENTE NECESARE ÎNSCRIERII

Părinții au obligația de a prezenta în mod fizic documentele care au stat la baza înscrierii.

  1. Certificatul de naștere al copilului – original și copie
  2. Cartea de identitate a părinților – original și copie
  3. Certificat de căsătorie – original și copie, dacă este cazul
  4. Hotărâre judecătorească (copie și original) definitivă din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului (doar pentru părinții divorțați). În cazul custodiei comune – Acordul în scris al părintelui care nu este prezent la înscriere.
  5. Avizul de la medicul de familie – adeverință de intrare în colectivitate, din care să rezulte că elevul este apt pentru a intra în colectivitate și dovada vaccinărilor.
  6. Certificat handicap copil, dacă este cazul – original și copie.
  7. Certificat de deces al unuia dintre părinți, dacă este cazul – original și copie.
  8. Dosar plic cartonat

Director:                                                        Secretar:

Prof. Varga Robert                                        Derședan Luminița